Výcvikový tábor a rekondiční pobyt na Žítkové se čtyřnohými a dvounohými kamarády

12.07.2009 00:00

V době od 6. do 12.7.2009 mě panička vzala na Žítkovou, abych se doma nenudil a taky se naučil slušným mravům. Jak se chovat ve společnosti, mezi dětmi, postiženými i třeba v restauraci, kde se slušně lehne pod stůl a nesmí somrovat jídlo kolem. Bylo to pro mě moooc náročné, tolik pejsků kolem, takový aport, který je vždycky můj a teď se mám o něj s někým dělit? To bylo nad mé psí chápání! Taky to tak dopadlo, že jsem stáhl paničku v jedné nečekané chvíli i do rybníka, ale byla moc těžká a moc daleko jsem nedoplaval :-). Pak jsem to zkusil ještě na suchu, až to jednou nevydrželo oko na obojku a zcela se narovnalo. Takový jsem prostě já. Všichni mí kamarádi byli převážně labradoři, kteří jsou cvičeni pro canisterapii, tak jsem si řekl, že přece nenechám své plemeno zahanbit a ukážu jim, že to taky dokážu! Je fakt, že to stálo paničku asi hodně nervů, ale došli jsme, až do cíle a v neděli 12.7. jsme skládali závěrečnou zkoušku. Díky tomu, že jsem byl nejstarší, tak jsem musel absolvovat tu nejsložitěší a to všestrannou canisterapeutickou zkoušku. Získal jsem Certifikát canisterapeutického týmu (128 bodů) s platností na 3 roky a získal jsem i pohár, jako vítěz canisterapeutické zkoušky a ještě i medaili :-).

Jen mě celou dobu moc tíží jedna smutná událost! Na táboře s námi nemohla být má kamarádka Channel, která onemocněla leukemii! Moc jí držíme pěsti, aby byla v pořádku a mohla s námi opět řádit na louce a po lesích!

Moc taky děkuji Martince, která mou paničku přemluvila k tomu, aby mě vzala s sebou, že to určitě taky zvládnu!

Více na www.retrivr.estranky.cz

 

 

Zpět