Sčítání zvěře

07.03.2009 16:48

Sníh pomalu roztává a velmi se už těším na to, až bude všechno zelené a konečně si budu užívat sluníčka. Dnes mě páníček i s paničkou vzal na takovou malou procházku. Sešli jsme se všichni v plné sestavě i s mými čtyřnohými kamarády Cidem, Barem a slečnou Eli. Našim úkolem bylo hlavně se chovat ukázněně a nesměli jsme nic honit, protože srnečky jsou po dlouhé zimě velmi unavené. Ale to bych nebyl ani já, kdybych si v hrázi nenašel a nevyhnal, aspoň jednoho místního bažantíka. Tak si ho mohli započítat do stavu, jinak by o něm ani nevěděli. Pak jsem se vyválel v potůčku, který se nově objevil po tání sněhu. Pánovi se to moc nezamlouvalo, ale mně bylo skvěle.

Snad příště, když se sejdeme bude už sluníčko hřát a já si užiju prvních jarních paprsků!

Zpět

Fotogalerie: Sčítání zvěře

/album/fotogalerie-scitani-zvere1/nesmim-nic-prehlednout-jpg/ /album/fotogalerie-scitani-zvere1/bar-jpg/ /album/fotogalerie-scitani-zvere1/slecna-eli-jpg/ /album/fotogalerie-scitani-zvere1/cid-a-jeho-pan-jpg/