Říjen 2011

03.02.2012 20:16

 

Jak se ochladilo, tak se ze mě stává neúnavný slídil :-). Snad se opět trochu zklidním, budu mít myslím dost možností, abych se ukázal, co ve mně je.

V říjnu chodil páneček po holé, věděl ještě o hodně kusech, které ještě nebyly přebarvené, jen se stále nedařilo. Současně chtěl vyzkoušet, zda budu hlásit u zhaslého kusu. V jeden den, konečně zavolal známý, že zrovna střelil srnče, které ještě kousek šlo, tak jestli chce mě vyzkoušet na barvě a hlášení. Došli jsme na místo, nasadili mě na barvu a chtěli, abych konečně měl možnost hlásit u kusu. Ale dopadlo to úplně jinak :-), když jsem doběhl a našel zhaslý kus, tak jsem usoudil, že přece nebudu u takového drobečka hlásit, vždyť to srnče bylo veliké jak zajíc. Tak jsem jej popadl a vzorně pánečkovi přinesl a předal. Asi budou muset střelit slona, abych k němu zasedl a hlásil :-). Snad bude k tomu nějaká další příležitost.

Zde jsou fotečky: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Don_2011-10/

 

Zpět