Příprava na lesní zkoušky

27.04.2012 20:24

Od doby, kdy jsem psal zde naposledy uplynula spousta času. Od února jsem procházel výcvikem, abych pánečkovi a taťkovi Artovi neudělal ostudu na zkouškách, které mě čekaly. Panička tahala vlečky se zajíčkama, občas mi pohodila i bažanta a mým úkolem bylo jít a hlavně přinést a předat pánečkovi. Když jsem vše dobře udělal, tak jsem mohl zase slídit a nahánět, které mám moc rád! Čím se blížil čas lesních zkoušek, tak přituhovalo a mě se vůbec nechtělo chodit s nosem při zemi a jít přesně místy kudy byla vlečka tažená. Takže jsem si to zjednodušoval a hlavně zkoušel, pánečkovi pevné nervy. Občas mě i pokusal do ucha, když jsem moc zlobil a nedělal vše podle jeho představ. Časem přišlo i na barvu a případné hlášení u kusu. Nejlépe jsem to zvládl, když na konci bylo něco zajímavého, ale přesto nahánění a slídění v houštinách mě baví mnohem víc, takže začátek barvy byl spíš kdo z koho a když jsem byl tak v půli, jsem zjistil, že jde do tuhého a páneček mi to nedaruje. Tak jsem dal nos na zem a jel až na konec, kde mě mimo nalezeného kusu, čekala i odměna. Tak jsem to zkoušel do posledních dní před zkouškama. Páneček zvažoval, zda raději účast na zouškách nezrušíme. Ale nakonec se nechal přesvědčit, že ho určitě překvapím, nebo maximálně odstoupíme. Den "D" nadešel 28.4.2012 a jak vše probíhalo najdete v mé další zprávičce.

Fotky z výcviku,najdete zde: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Don_03-2012/https://artzpd.rajce.idnes.cz/Don_04-2012/

Zpět