Klubová výstava Klubu německého křepeláka a Oblastní výstava všech plemen v areálu zámku Březina u Rokycan

31.05.2009 17:23

Na tento víkend jsem se už moc těšil. Hlavně proto, že jsem měl slíbené, že pojedu na daleký výlet :-) do Čech. Tam se opět uvidím s mými čtyřnohými kamarády, které jsem už delší dobu neviděl. V pátek jsme vyjeli za sluníčka z Luhačovic, Vysočina nás vítala zamračenou oblohou, lijákem a stěrače jsme měly spuštěné, až do Malého Boru u Horažďovic. Tam nás už čekala má sestřička Airin a dalších sedm jejích psích kamarádů, panička Peťa její kamarádka Jaruš a Martin. Přichystali pro nás pěkné ubytování a pohoštění, za které jim mooc děkujeme!

Ráno nás čekala sice zima a zamračená obloha, ale déšť ustal a my jsme vyrazili na cestu, abychom se předvedli a ukázali po roce v Klubu německého křepeláka. Výstava se konala v krásném parku zámku Březina. Po přejímce psů a veterinární prohlídce, nás přivítali Přátelé z Rokycan - trubači.

Pak ihned se přistoupilo k posuzování. Nás křepeláků bylo 63 a patřili jsme do kruhu č.5, rozhodčí: p.Antonín Kadlec. Já jsem ve třídě pracovní získal ocenění výborný 4:

Výstavní posudek: výška: 53,5 cm, barva oka hnědá, chrup: úplný, skus: nůžkový, pes středně silné kostry, správného rámce s výraznou samčí hlavou, korektním uchem, úměrný krk, rovná hřbetní linie, korektní hrudní končetiny, lehce sbíhavé pánevní končetiny, i přesto prostorný pohyb

Zpět