3.12.2011 Hon Nedachlebice

03.02.2012 20:22

 

V týdnu jsme byli pozvaní na hon do nedalekých Nedachlebic. Don se ráno už nemohl dočkat, dokonce si ráno dobrovolně přinesl i vestičku . Po příjezdu měli lovci kontrolu od policie – bez závad . A pak jsme vyrazili. Pro mě to byla premiera, ještě jsme na žádném honu nebyli. Pár metrů hned po zastoupení kruhu, jsem si  vyšlápl zajíce, běžel za ním snad 500 m, než uznal, že je to zbytečné. Bohužel to bylo v takovém místě, že nikdo nemohl střílet. Od té doby jsem měl  spoustu možností vidět cca ještě tak 40-50 zajíců, ale střílet se mohli jen v první leči. No a  pak se to míchalo se srnčím, bažanty a dokonce jedním lončákem, na kterého jsem si potom s gustem zahlásil.

Myslím, že jsme si to užili díky hojnému počtu zvěře skvěle! Konečně jsem měl možnost vidět víc zajíců a bažantů, než ty dva, které si úspěšně honím, po každé, když se k nim dopřu. Jsem už natěšený, protože jsou stále na jednom místě. Tady to bylo o něčem jiném. Myslím, že hlasitost jsem předvedl jednoznačně na 4*!

Tady posílám odkaz na fotečky: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Hon_Nedachlebice_03.12.2011/

Zpět