27.11.2011 Seznámení s prasátky

03.02.2012 20:20

 

V neděli, když jsme si říkali, jak si odpočineme, volal jeden kamarád ze sdružení, že viděl několik prasat běžet do „Žlebů“, bylo kolem druhé hodiny. Nastalo dilema, zda všechny obvolat, nebo si jít pak třeba večer sednout a čekat, zda se dají do pohybu. Nakonec se rozhodli, že vyzkoušejí se svolat a pokud bude dostatek chlapů, vyrazíme pokusit štěstí.  Když jsme přijeli na Políchno, zjistili, že do leče půjdu jen já s paničkou a ještě jeden honec. Jenže, co vlastně já mám honit? Prasátka jsem ještě nikdy neviděl :-) a panička skoro taky ne. Nakonec jsem vpálil do leče a nejdřív vyhnal srnčí a to už se prasátka daly do pohybu. Když jsem se vracel, narazil na jejich stopu, ta vůně byla neodolatelná! Běžel jsem a hlásil, co to šlo. Jen jsem nevěděl, že tam, kam oni směřují stejně nikdo nestojí, ale to bylo jedno, když v tom na druhé straně padla rana.  Všechny prasátka proběhla kolem paničky, která nestřílí, jen na ně usilovně křičela, ale ty si z ní nic nedělaly a běžely dál. 

Zpět