Už mám půl roku a, co jsem všechno zažil

11.02.2011 16:51

 Všechny Vás moc zdravím!

Uplynulo už více jak půl roku, co jsem na světě a pomalu se rozkoukávám po tomto světě! Během této zimy jsem již poznal spoustu kamarádů, ale taky zvěře, se kterou se budu muset časem i potýkat! Páneček mi dost často donese nějaké překvapení! Měl jsem možnost poznat lišku, kunu, divočáka, srnčí, dančí, bažanty, hrdličky a nyní na pasínku proháním kvíčaly. Ale mám se toho ještě moc učit, aby mě brali na lovy s sebou! Zatím mě baví hlavně všechno kousat, válet se a užívat si mého krásného "dětství"! Během těchto dní, chodíme na procházky do přírody a do krmelce nosíme oves, seno a suché pečivo pro srnečky a dančí. Tato zvěř v těchto dnech ztrádá a ještě asi chvíli jaro nebude! (Občas se mi podaří nějaký ten rohlíček sebrat :-), ty zbožňuji!).

Tento rok na mě čeká spousta učení, zkoušek a případně se někde i ukážu na výstavě, aby jste měli možnot mě vidět, jak jsem vyrostl a zda se Vám budu líbit!

Přikládám pár foteček, aby již teď jste viděli, alespoň na obrázku, jak vypadám! Pokud mě chcete vidět na více obrázcích, najdete mě na www.atrzpd.rajce.idnes.cz

Přeji vám všem, aby jsme se, co nejdříve dočkali již jara a začala pro mě doba cvičení a zkoušek! Snad  mé panečky nezklamu a budu tak šikovný, jak můj taťka! 

 

Zpět