Speciální zkoušky z vodní práce v Popovicích

25.07.2009 16:34

Včerejší den nás všechny moc poznamenal. Večer jsme doprovodili do psího nebíčka, mou labradoří kamarádku Channelku Ja-Sta Czech. Ani já, ani páníček jsme neměli chuť jít na nějaké zkoušky, ale přeci to Lukinovi a Channelce neuděláme, když nás ze shora sledují a drží nám palečky! 

Tak jsme se po deštivé noci vydali na cestu do Popovic. Doprovázela nás i Marťa, které jsem chtěl aspoň trošku zahojit rozbolavělé srdíčko.

1) Šel jsem na nahánění a dohledávku střelené, nebo postřelené kachny v rákosí - páníček mě neustále povzbuzoval, abych šel dál, ale, co bych tam dělal, když tam nic nebylo :-), tak jsem se držel jen při kraji. Taky to tak dopadlo - za 2 - moc povelů, krátká vzdálenost, pro příště víme, že pán musí držet pusu a já bez řečí musím makat i když tam nic nebude, co nejdál!

2) Dohledávka kachny v rákosí - opět jsem neměl náladu hledat, a tak opět moc povelů, ale tentokrát za 3

3) Ochota k práci v hluboké vodě - konečně moje oblíbená voda - přesto, že začalo pršet, vrhl jsem se do vody a plaval jsem tam kam páneček ukázal, ani se mi z vody nechtělo ven, jako bych chtěl všechno ze sebe smýt a uplavat tomu všemu, co na mě bylo :-( - za 4

4) Přinášení kachny z hluboké vody - to jsem pomalu ani nečekal, až páneček dostřelí a už jsem pádil pro ni, konečně byla jen má! Vzorně jsem ji přinesl, sedl a předal - za 4

5) Poslušnost - za 4

6) Chování na stanovišti - tak tolik ran jsem snad v životě neslyšel, ještě že mě páneček nechal uvázaného, jinak jsme to zabalili a šli dom s prázdnou, díky mé náruživosti pro aport, jsem dostal 2

Na tu hrůzu jsem moc asi radosti nikomu neudělal, ale body jsem se ještě vešel do první ceny, tak aspoň to tak velká ostuda nebyla, ale pro příště vím, že toho musíme ještě moooc trénovat!

 

Zpět