Radostná událost - mé poslední "psí děti"

06.08.2010 20:05

Přesně za jeden měsíc po mém odchodu do psího nebe, se mí páníčkové dočkali opět radosti. Trošku jsem měl na tom ještě zásluhy i já :-)!

Pár dní před propuknutím mé nemoci, (27.5.2010) se za mnou na krytí dostavila krásná psí slečna Aranka od Tálského mlýna. Mooc se mi líbila a tak jsem se snažil, abych se jí zalíbil i já. Za pár dní nám její panička potvrdila, že Aranka čeká psí miminka. V tu dobu již u nás vládla smutná nálada a všichni se snažili zjistit, zda má nemoc nemůže být geneticky přenosná. Naštěstí jim lékaři potvrdili, že mohou být všichni v klidu, že původ této nemoci nikdo nezná a dědičnost se taky nepotvrdila!  

27.6.2010 jsem odešel do psího nebe a při loučení se všichni jednoznačně shodli, že jakmile budou miminka, tak jedno musí jít na mé místo. Do té doby, stále totiž doufali, že budu silný a škaredou nemoc porazím, ale toto v mých silách již nebylo. Věřím, že toto období muselo být pro všechny velmi bolestné, ale na druhou stranu věděli, že mi je již dobře, nic mě již nebolí a jsem spolu s Lukinem. Když jsme se spolu setkali, musel jsem mu vyřídit ode všech pozdrav a hlavně mu sdělit, že teď musíme oba dohlédnout, aby vše dobře dopadlo a konečně se všichni opět začali smát a ne jen ronit slzy! 

Trvalo to opět přesně na den 1 měsíc a 27.7.2010 (v den, kdy před 4-mi lety pochovali Garyna - mého předchůdce), se narodila Arance štěňátka. Je jich celkem 6. Z toho 4 kluci a 2 slečny. Všichni se budou jmenovat na "D" a pokud se podíváte na mé stránky asi v půli září, uvidíte v mé boudičce nový přírůstek, který se bude jmenovat DON od Tálského mlýna. Pokud se najde mezi Vámi někdo, kdo by měl zájem ještě o mé poslední děti, a současně brášky a sestřičky mého nástupce Dona :-), (volná je ještě 1 psí slečna a 3 pejsci) - volejte slečnu Břečkovou - tel: 739518731 nebo e-mail: brjarka@seznam.cz

Tak já se pomalu loučím a budu na vás vzpomínat a hlídat vás, aby se Vám nic zlého nestalo!!!!!

Váš ART 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět