Prázdniny, aneb co pes všechno může prožít :-)

15.11.2009 15:00

Tak po dlouhé době se opět hlásím a musím vám všem napsat pár řádků, co se dělo od dob, kdy jsem složil zkoušky z vodních prací. Díky tomu, že můj páneček je nemocný, tak mě na chvíli převzala tzv.do klidového režimu má panička. Užíval jsem si a poznával úplně něco jiné, co jsem ještě doposud nepoznal. Dělal jsem radost svou přítomností dětem v dětském domově, ale taky babičkám a dědečkům v domově důchodců. Užil jsem si hlazení, laskání a taky rozmazlování. Pak, ale když jsem se vrátil domů, tak na krátkých procházkách s pánečkem, jsem musel ukázat, že jsem to zase já a vše, co jsem se pracně naučil jsem nezapomněl a lehce opět zvládnu. Musím říct, že je to opravdu pěkné poznat všechny stránky psího života a nezahálet jen u boudy a dělat radost všem, kteří to potřebují!

Zpět

Fotogalerie: Prázdniny, aneb co pes všechno může prožít :-)

/album/fotogalerie-prazdniny-aneb-co-pes-vsechno-muze-prozit-/pb060004-jpg1/ /album/fotogalerie-prazdniny-aneb-co-pes-vsechno-muze-prozit-/detsky-domov-uh-jpg1/