Ohlédnutí za uplynulými měsíci!

25.12.2012 19:48

Moji milí kamarádi a přátelé!

Chtěl bych Vám všem poděkovat za přízeň během letošního roku, který jste mi věnovali!

Během uplynulých posledních měsíců, jsem s páníčkama absolvoval spoustu času na vycházkách lesy a loukami. 10.11.2012 jsem se zúčastnil naháňky na Polichně, kde jsem odvedl skvělou práci! Kamarádka Elinka se musela věnovat mateřským povinnostem, tak jsem musel vystačit s kamarádem Barem a Britem.  Vyhnali jsme 3 lišky a jedno prasátko, ale kamarádi myslivci jim "věnovali" život. Pak jsme objevili společně poraněného daňka, s rozdrcenou pánví, chladil se v potůčku. Ke zranění nejspíš došel při kontaktu s autem. Díky mému hlášení, jsem měl hned poblíž mého pánečka, který mu ukončil trápení. Nakonec na výřadu kromě daňka, byla ještě jedna kuna. Fotečky z této akce najdete na https://artzpd.rajce.idnes.cz/Nahanka_-_Polichno_10.11.2012/

Taky bych chtěl poděkovat kamarádům mého pánečka, kteří mu věnovali k jeho životnímu jubileu odstřel jelena. Bohužel jsem se lovu nemohl zúčastnit, ale to, co mi dovezli, jsem ještě nikdy neviděl a asi již nikdy neuvidím, protože u nás jeleni nejsou. Pánečkovi přeju LOVU ZDAR!

Do konce roku zbývá už jen pár dní, ale zítra se ještě chystám na Štěpánskou vycházku s kamarády ze sdružení MS Polichno. Už se moc těším, i když se musím spokojit s jiným vůdcem. Panička se kvůli prodělanému zranění musí šetřit, snad jim neudělám žádnou ostudu i na Silvestrovské vycházce!! Tak mi držte packy! 

Zatím se mějte pěkně a do nového roku 2013 vše nejlepší, hodně zdravíčka, štěstíčka a spoustu mysliveckých a kynologických zážitků!

Těším se zase na Vás!

Don od Tálského mlýna! 

Zpět