Naháňka na černou zvěř

28.11.2009 18:50

Konečně jsem se dočkal rána, kdy mě mí člověčí kamarádí vezmou tam, kde se něco bude dít :-). Páneček díky tomu, že se stal hospodářem sdružení a musel vést celou naháňku, tak mě předal paničce. Na začátku naháňky všechny hlavně seznámil s bezpečností, které není nikdy dost! A pak už nás jen čekalo to příjemné. Abych pravdu řekl, tak jsem se tak moc těšil, že jsem dost často zapomínal, že bych měl i poslouchat a chození na řemeni mi dělalo dost velké potíže. První jsme šli na potok, kde nás čekaly kačenky, ale zapomněly, že právě dnes, by tam měly být a jen dvě se zdržovaly na stanovišti :-). Díky dobré mušce lovců, obě byly později na výřadu.

Další lečí nás už čekaly tzv. žleby. Po odtroubení, mě konečně panička pustila z vodítka a já se mohl rozeběhnout a začít slídit po zvěři, která se zde ukrývala. Netrvalo a našel jsem první prasátko, které jsem nahnal střelci a padla první úspěšná rána. Doběhl jsem k němu a začal hlubokým hlasem hlásit, když panička doběhla zjistila, co se děje a že prasátko ještě žije. To už mi přišli na pomoc mí kamarádi CID a BAR. Drželi jsme jej a zaštěkávali a čekali, až někdo přijde a dostřelí jej. Pak jsem jen nemohl pochopit, proč mi jej berou a nemůžu být stále u něj a hlídat si ho. Tak jsem se k němu ještě jednou vrhl a zapomněl, že na druhé straně vodítka je panička, kterou jsem vlekl za sebou na vodítku dolů do žleba, ale to už se asi někdy stane a budu se muset trochu hlídat, no a ona opět si bude muset bundu celou prát :-). Další prasátka našel zase BAR a vyděsil pro změnu druhé honce. Takže loveckých zážitků bylo dost a dost! Jen střelcům moc Diana nepřála a spíše prasátkům věnovala svobodu.

V dalším leči byli ještě 4 divočáci, ale ty jsme jen vyhnali a opět jim věnovali volnost. Na závěr byl sloven jeden zajíček, který byl jako cena do tomboly.

Takový lovecký zážitek, už asi dlouho nebudu mít! Naběhaný jsem byl do syta a večer jsem byl rád, když jsem dostal večeři, odměnu a mohl zalehnout do své boudičky, kde si nechal zdát, jak honím chrochtající prasátka :-) a aportuji kačenky. A taky, jak cca za čtrnáct dní se stanu tatínkem! Ale to už vám snad povím za dva týdny, držte pěsti, ať nám (Astičce a mně), vše dobře dopadne! Přeji všem krásnou první adventní neděli!

Zpět