Listopad 2011

03.02.2012 20:18

 

19.11.2011

Tak máme za sebou první rány po kontaktu s kočičkou, nebo spíše s panem kocourem a taky první naháňku.

Ve čtvrtek jsme vyrazili na objížďku lečí, aby páneček jako hospodář  vysvětlil zavádění střelců a honců u každé leče, jednomu kolegovi ze sdružení. Když panička uviděla daleko od dědiny velkou bílou kočku. Okamžitě zastavili, a tasili flintu J, jen kocour se měl již k ústupu a moc nečekal, přesto páneček vystřelil. Kocour to schytal na zadek a jen zadní běhy táhl za sebou. To už jsem málem převracel auto a když se jen pootevřely dveře, tak vystartoval. Myslel, že jako již dvakrát před tím doběhne, popadnu kočičku a přinesu pánovi, ale trochu jsem se spletl. Kocour se otočil na záda, zaťal drápy do mého hrudníku a zuby do nadloktí předního běhu. Bylo povím, povím, tak musela přijít pomoc pánečka, který kocoura dorazil. Pak následovalo delší prověřování, zda už může a pak statečně jsem jej popadl a donesl J. Všechno bylo OK, žádná zranění nebyla vidět, až večer jsem se táhl z kotce už jen po třech s velkým naříkáním a oteklou packou. Vzali mě na milost a jako těžkému marodovi jsem měl místo na gauči v obyváku po vyčištění  mi ránu chladili. Ráno jsem byl opět redy, honil u babičky slépky a odpoledne hrabal z nudy díry na zahradě. To jsem asi neměl dělat,  opět jsem si to namohl a večer už nechtěl vylézt ani z boudy. Tak to už mě vytáhli na „smyka“ a zavezli raději k vetovi. Po ohledání mi pichl jednorázové antibiotika,  něco od bolesti a s vrtěním ocásku jsem se vydal k domovu.  Ráno jsem mohl vyrazit na naháňku. Po první leči, kdy jsem to prohnal snad 3x tam a zpět jsem již šel opět po třech. U ohně si odpočinul, občerstvil se kabanosem a s novýma silama vyrazil do dalších lečí, kde jsem to úspěšně rozchodil. Vyhnal 2 lišky, ale asi byli hluché a prchaly dál a pak nějaké srnčí a dančí. Prasátka nebyla doma. Takže výsledek byl nulový, ale dostatečně se vylítal a rozběhal rány od kočky J.

Jestli se chcete podívat, tak tady je zase odkaz J: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Nahanka_-_Polichno_19.11.2011/

Zpět