Jak jsem všechny vylekal

11.03.2010 16:11

Dnes po ránu se mi podařil pořádný kousek. Jiní by to nazvali, že jsem asi prodělal parašutistický výcvik :-).  

Jako vždy jsem ráno naběhl s páníčkem do práce. A, když jsem si šel zkontrolovat svůj rajon, náhle se přede mnou objevila černá díra a já v ní zmizel. Letěl jsem cca 5 m do nezakryté šachty, kde mě na dně čekal jen tvrdý beton. Když jsem dopadl, tak jsem hledal jak odtud rychle ven! Pánečkovi to bylo hned jasné a už byl po žebříku za mnou a v náručí mě vynášel z té škaredé černé díry ven. Nevím, kdo se klepal víc, jestli já, nebo on, v každém případě jsme raději zavolali i paničku, aby mě odvezla k panu doktorovi. Naštěstí to odnesl jen můj ocásek, šok za nějakou tu hodinu taky pominul a pokud budete chtít ukázat jak se skáče do tmy, tak věřte, ode mě se toho asi už nedočkáte :-).  

Zpět