Jak jsem si užíval snížku a loučil s mým synáčkem

24.01.2010 17:27

Tento víkend jsem se do syta vyřádil venku v lese a na loukách, kde napadla spousta sněhu. Hned v pátek jsem s páníčkama vyrazil roznést krmení do všech krmelců a krmelišť, aby srnečky a dančí mělo, co v tuto krutou zimu baštit. Mému kamarádovi Britovi se podařilo obeznat lišku v noře, tak jsem musel čekat, až si to rozmyslí a něco podnikne. Jeho lov byl úspěšný. Zakousl lišku v noře a pak se rozhodl, že se tam ještě chvilku v teple prodříme. Po třech hodinách čekání, lidská smečka musela vyrazit pro nářadí - rýče a krumpáče a začít kopat, protože se neměl k vylezení. Ještě, že se trefili a hned po pár kopnutí narazili na kotel a tam se ukázala i jeho hlava. Jaká byla radost, že je v pořádku a ještě větší, že liška je pod ním zhaslá. Teď musí být doma a líže si rány. Druhý den byl úspěšný zase Bar, který narazil na stopu kuny, vyhnal ji a můj páníček ji střelil. Já jsem se musel spokojit jen s aportem jak lišky, tak i kuny. 

Po návratu domů jsem si užil poslední chvilky s mým synáčkem, už to není ten ukňouraný potkánek, ale narostl z něj již pořádný pejsek, se kterým se dá i hrát. Má už skoro 3 kg a v neděli si pro něj přijedou a já se budu muset rozloučit. Šest týdnů uběhlo jako voda a já se musel loučit. Myslím, že mně ani tak smutno nebude, protože konečně budu mít pána i paničku jen pro sebe, ale jim asi bude chybět, přece jen si již na něj zvykli. Ale tak už to chodí, jak přišel, tak musel i odejít. Ale nebude zase tak daleko a můžeme se kdykoliv na něj jet podívat. Teď mu přeju hlavně, ať se mu daří a naroste z něj pěkný, ale i chytrý pejsek! Pokud chcete vidět, jak postupně rostl, navštivte stránky: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Arisek_dil_I./ , https://artzpd.rajce.idnes.cz/Arisek_dil_II./ 

Zpět