Jak jsem se poprvé setkal s živým divočákem

26.12.2008 19:48
Dnes jsme se sešli na Štěpánské vycházce. Ačkoliv jsme s tím nikdo nepočítali, tak se nás sešlo skoro více honců, jak lovců. Ve druhé leči, jsem se dočkal svého. Ze začátku, než mě panička pustila, tak jsem ji trochu potáhal, až měla téměř modrou ruku :-). Již před zastoupením jsem již něco větřil. Když mě panička pustila, a než jsme stihli vstoupit do porostu, již padla první rana, pak následovalo ještě několik. Potom, už jsem jen úspěšné hlásil u kusu, tím jsem udělal hlavně radost pánečkovi, že bez povelu jsem si střelený kus našel a hlásil jak zběsilý, než všichni přišli. Za chvíli jsme šli znovu, protože v leči prasata ještě zůstala. Prasátko jsem si hned našel a šel s ním do kontaktu, ale tentokrát bylo ještě živé. Naštěstí to byla cca 100 kg baška. Díky zkušenému honci jsem tentokrát vyhrál a snad jsem si vzal z toho ponaučení, že každé prase jen neleží, ale může mě i poválet pod sebou.
Zpět