21.01.2012 Má první kuna a naháňka na prasátka

03.02.2012 20:32

21.01.2012 mě vzal páneček do lesa, abych se seznámil s obeznáváním škodné. Netrvalo dlouho a ve druhé hromadě jsem ucítil kouzelnou vůni, odmítal jsem se hnout od ní, trhal haluze a hlásil. Páneček mě musel uvázat ke stromu a počkat na mého kamaráda jagoša a paterdaleteriéra. Kluci za chvíli přijeli a opravdu jsem se nemýlil, z hromady během chvíle vyhnali kunu, kterou se pánečkovi podařilo slovit a já ji mohl vzorně aportovat. Byl jsem na sebe patřičně hrdý a pánečkovi jsem udělal určitě taky radost! Nezapomněli jsme navštívit i hrobeček taťky a strýce!

27.1.2012 jsem byl povolán opět do akce. Při procházce jeden z kamarádů myslivců obeznal, že se v honitbě nacházejí prasátka. Hned po práci, byli všichni svoláni a vyrazili jsme. Jistotu jsme neměli, protože sněhu bylo málo a bylo to již hodně pochozené. Zastoupili jsme jednu leč a když jsme do ní vstoupili, tak jsem si byl jistý, že se opět proběhnu! Prasátka jsme nenašli, ale srnčí a jeden zajíček tam na mě čekal :-). Díky mé hlasitosti jsem nechal kamarády myslivce aspoń chvíli v naději, že prasátka vyženeme. Bohužel nečekala na nás, ale krásně jsme se prošli a já se proběhl a zahlásil! 

Zde jsou opět fotečky: https://artzpd.rajce.idnes.cz/Don_01-2012/

 

Zpět