IV.Samostatná klubová výstava německého křepeláka

18.06.2011 17:08

Milí mí člověčí i psí kamarádi, jak čas plyne, tak jsem se dočkal a vyrazil jsem 18.6.2011 na dalekou cestu - do Úterý u Plzně, kde se konala samostatná klubová výstava křepeláků. Jeli jsme spíše na čumendu, abych se podíval, jak to na takové výstavě chodí. Bylo zde celkem 73 hafíků, stejných jako já. Já patřil do třídy mladých, kde bylo 12 psů a 10 psích slečinek, mezi nima i má sestřička Dona. Nečekali jsme žádný úspěch i díky tomu, že jsme zde byli s Donou nejmladší. O to bylo velkým překvapením, když jsem získal ocenění V1, CAJC a Dona taky úplně stejně, pak už bylo jedno, kdo titul BOJ obdrží, zda já, nebo Donečka, bylo to v rodině :-)! Nakonec jsem tento titul obdržel já, takže jsem si přivezl první titul a dva poháry! Za vše děkujeme taťkovi Artovi a mamince Arance, kteří nám dali do vínku, jak vypadáme!

Určitě byl taťka celou dobu s námi a vedl nás na každém kroku a je na nás patřičně hrdý! 

Zpět